آفاق

صداقت آمریکایی ۲

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ
موشن گرافیک: صداقت آمریکایی ۲
انتشار موشن‌گرافیک و پوسترهای «صداقت آمریکایی» پیش از این با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد و توانست بحث‌های مفصلی را ایجاد کند. حالا اما «خانه طراحان انقلاب اسلامی» اقدام به انتشار موشن‌گرافیک «صداقت آمریکایی۲» با موضوع مذاکرات ایران و آمریکا کرده است.


موشن گرافیک صداقت آمریکایی۲ با پرداختی مستند، به بیان مسئله مذاکرات هسته‌ای – از ابتدا – می پردازد.
اسناد ارائه شده نشان می دهد امریکا، پس از شکست طرحهایش در منطقه در سالهای اخیر ، به مذاکرات نیاز ضروری دارد تا بتواند شکستهایش را پس آن پنهان کند.
این اثر به بیان شواهدی چون مصاحبه ی مطبوعاتی اوباما پس از گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور ایران، اقدامات و بیانات مقامات امریکایی در قبال همکاریها و رفتارهای اعتماد ساز طرف ایرانی در طول مذاکرات ده ساله، شکست امریکا و متحدانش در جنگهای عراق و افغانستان و نیز در مقابله با همپیمانان ایران- جنگهای ۳۳ روزه، ۲۲روزه – و . . . می پردازد.
اثر صداقت آمریکایی ۲ را می توانید در زیر مشاهده و دریافت نمایید.

دریافت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۲

نظرات  (۱)

نباید توهم کرد که اگر ما رییس‌جمهور آمریکا را فردی «مودب» معرفی کردیم آن‌وقت او هم دست از دشمنی می‌کشد و رفتارش دوستانه خواهد شد. چنین عملکردهایی از سوی برخی سیاستمداران، خوش‌خیالی و غفلت از کیدها و حیله‌های دشمن است.
اینجا زمان رجوع به کلام امیر(علیه‌السلام) است تا بدانیم نتیجه‌ی مرزبندی نکردن صریح و صحیح با دشمن چیست. امام علی(علیه‌السلام) فرمود: کسی که از دشمن غفلت کند، مکرها و حیله‌های دشمن بیدارش خواهد کرد.
پاسخ:
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.