آفاق

بحران یمن Yemen crisis

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳

نظرات  (۱۰)

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۱ ماسال نیوز
موفق باشید
سلام
با افتخار لینک شدین
خوشحال می شویم شما هم ما را لینک نمایید.
در پناه حق
پاسخ:
سلام و تشکر از لطف شما
حتما
یا علی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۶ عبدالله پور فلاحیان کوه کمر
سلام چی شده بروز نیستید؟
دشمنان شبانه روز کار میکنند سنگرت خالی نذار.
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیز
ب چشم
ان شالله زودتر از شر آل سعود نجات پیدا کنند
پاسخ:
انشاءالله
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۱ دانشنامه دفاعی
سلام
من هم یمنی‌ام
امروز اگر هر کسی دین داشته باشد یمنی می‌شود. اگر کسی ذره‌ای انسانیت و شرافت داشته باشد یمنی‌ میشود.
مرگ بر آل سعود
در ضمن عاشق شعار یمنی‌ها هستم.
پاسخ:
با سلام و تشکر از حضور شما

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
مخفترم به دوستی شما و اینکه این پایگاه ارزشمند را لینک کردم.
پاسخ:
سلام و رحمت الله
لطف کردید
تشکر
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۴ کارتونیست مسلمان
من یمنی ام

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۳ مهدی ابوفاطمه
لایک
اهل تبادل لینک هستید؟
پاسخ:
با سلام
شما لینک شدید
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ مهدی ابوفاطمه
ممنون لینک شدید
پاسخ:
با سلام و تشکر
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ محمدرضا گلزاری
سلام
ممنونم خیلی قشنگ بود
لطفا از وبلاگ من همن بازدید کن و اگر تونستی نظر هم بگذار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.