آفاق

شانس!

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

گفت: دیروز قلب رآکتور اراک را خارج کردند.
گفتم: برخی از رسانه‌ها و محافل آمریکایی هم تعجب کرده‌اند که ایران با عجله مشغول انجام تعهدات خود است.
گفت: در عوض آمریکایی‌ها اولاً؛ به جای امتیاز، فقط وعده داده‌اند، ثانیاً؛ وعده‌ها نسیه است! ثالثاً؛ هر روز یک تحریم جدید به تحریم‌های قبلی اضافه می‌کنند.
گفتم: مگر قرار نبود که در صورت بدعهدی آمریکا ما هم انجام تعهدات خود را متوقف کنیم؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: 12 هزار سانتریفیوژ را که از چرخه خارج کرده‌ایم، حدود 10 تن اورانیوم غنی شده را هم از کشور خارج کرده‌ایم، حالا قلب رآکتور اراک را هم درآورده و به جای آن بتون ریخته‌ایم.
گفت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفته است، بعد از خارج کردن قلب رآکتور در حفره‌ای که محل آن بود بتون ریخته‌ایم و نه در قلب رآکتور!
گفتم: خوب شد که توضیح داد!... به طرف گفتند؛ دوستت تیر به قلبش خورده و مرده است. گفت؛ عجب شانسی آورده! خوب شد تیر به چشمش نخورد وگرنه کور می‌شد!
www.kayhan.ir
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۶)

۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۹ من انقلابی ام
زیبا بود...
ای کاش مردان دیپلماسی لبخند یکمی به رفتارهاشون که دقیقا دارن نقشه های دشمن و خواسته های اونا رو پیاده سازی می کنن فکر کنن
پاسخ:
ای کاش
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۹ نشسته خنده
شاید میخوان به کشور های دیگه ثابت کنن که مشکل از مانیست و این امریکاس که باید راستی ازمایی بشه و اون موقه(بعد بد عهدی ها بعد از توافق) پدر اژانس و ماژانس و بقیه رو در بیارن
نمیدونم من سر در نمیارم از سیاست چون پیچیدست و پدر مادر نمیشناسه (چه برسه به من) ولی به هر حال هرکی نظری داره
باید تا هفته ی دیگه صبر کرد تا ببینیم خدا چی میخواد
یا علی
پاسخ:
والا چه عرض کنم
اونوریا که چیز دیگه ای میگن
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۷:۳۳ محمد ابراهیمی
نمی دانم اینها چجور آدمی‌اند که همه چیز را دو دستی ...
پاسخ:
ای...
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عالی ++
پاسخ:
(:
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۹ علیرضا هادیزاده
جنبش علمداران موعود را دنبال کنید از مطالب متفاوت و مفید بهره مند شوید.



www.j-a-m.blog.ir
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۳ بی پلاک ...
اسم برجام...رااکتور....هسته ای....وهرچیز که ربط به هسته ای داره...
چهره علیرصا وارمیتا میاد جلوی چشمام:(((((
پاسخ:
ایول داری
حیف که مسئولان نمیخوان ببینن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.