آفاق

حرف آخر

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ
گفت: جمهوری‌خواهان آمریکا به اوباما اعتراض کرده‌اند که چرا اجازه داده است تفنگداران آمریکایی بلافاصله بعد از روبرو شدن با پاسداران، دست‌های خود را به نشانه تسلیم روی سر بگذارند و باعث تحقیر آمریکا شوند.
گفتم: حالا اگر دولت آمریکا دست دموکرات‌ها نبود و در اختیار جمهوری‌خواهان بود، چه می‌کردند؟!
گفت: جمهوری‌خواهان گفته‌اند اگر ما بودیم برخورد قاطعانه‌ای می‌کردیم!
گفتم: مثلا چه برخوردی؟!
گفت: می‌گویند اگر ما بودیم در برخورد با سپاهیان ایران دست برتر را داشتیم!
گفتم: یارو می‌گفت همیشه در همه درگیری‌ها حرف آخر را من می‌زنم! پرسیدند چه می‌گویی؟ و یارو بادی به غبغب انداخت و گفت؛ می‌گویم غلط کردم! دیگه از این کارها نمی‌کنم!

گریه‌های تفنگداران آمریکایی که هیمنه هالیوودی ارتش آمریکا را شکست/ از وعده‌های چندین باره کری به ظریف تا عصبانیت مقامات آمریکایی از شکست برابر ایران /رسانه‌های جهان: ایران اشک‌های آمریکا را در خلیج فارس نشان داد



http://kayhan.irمنبع
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶

نظرات  (۹)

۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۳ من انقلابی ام
آفرین آفرین
پاسخ:
آفرین
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۱ بی پلاک ...
حالا که آزاد شدن کردن:|
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۸ نشسته خنده
جالب بود
جمله آخر خیییلی کوبنده بود
خوشمان آمد
پاسخ:
(:
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۸ نشسته خنده
جالب بود
جمله آخر خیییلی کوبنده بود
خوشمان آمد
پاسخ:
(:
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۵ ..♥. GoOdArZi .♥..
ممنون بابت اطلاع رسانی عالیه
پاسخ:
ممنون
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۸ دانشنامه دفاعی
چه غلط‌ها
شما هر چه هم که باشید و هر چه هم بشوید در برابر کسانی که راهشان راه حسین علیه السلام است بازنده محض خواهید بود.
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
++
پاسخ:
++
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۵ مهدی ابوفاطمه
کری در سخنرانی دیشبی اش که بحث معذرت خواهی رو پیچوند
خدا شرشان را کم کند
پاسخ:
ان شاءالله
Thanks for finally writing about >حرف آخر :: هو العالم <Loved it!
پاسخ:
سلام و تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.