آفاق

این نماهنگ زیبا با بازی امیرحسین، فرزند شهید تقی ارغوانی، شهید مدافع حرم در نقش واقعی خود تولید شده است.

دانلود

متن شعر:

ز کودکی خادم این تبار محترمم

چونان حبیب مظاهر مدافع حرمم

به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم

کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم

***

اگر که حرمت این بارگه شکسته شود

و یا اگر که ره کرببلا بسته شود

چونان زنم به پیکر غاصب شام و عراق

که بند بند وجودش ز هم گسسته شود

***

حکم دفاع از حرم ز شاه نجف دارم

برم برم حرم هماره جان به کف دارم

هدف فقط رهایی عراق و سوریه نیست

مسیرم از حلب است قدس را هدف دارم

***

نه قصه جدایی از یار و وطن دارم

به امر حق به راه دل کفن به تن دارم

پریدن از قفس که بال و پر نمی خواهد

عشق است بال پریدن همان که من دارم

***

ذکر لبم یازینب به دلم واهمه نیست

به سرم جز زیارت حسین فاطمه نیست

خدا مرا از در این خانه جدا نکند

گدایی در این خانه مرا خاتمه نیست

***

خطوط قرمز دور حرم زن خون من است

چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است

پیاده می روم ز مشهدالرضا تا شام

حال کبوتر حرم حال کنون من است

منبع :ansarclip.ir

 

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز
زیبا بود.موفق باشی
پاسخ:
سلام داداش
ممنونم
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۵ رفاقت به سبک شهید
عالی دلمون پر کشید
پاسخ:
ممنون از حضورتان

for U + :)
پاسخ:
tnx
(:
سلام
اخوی خیلی وقته که این نماهنگ ساخته و پخش شده.
البته بازنشرش هم خیلی کار خوبیه
تا در بیاد چش اونایی که نمیتونن این نماهنگ رو ببینن و طاقت بیارن
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.