آفاق

نماهنگ لالایی شهدای مدافع حرم

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ
نماهنگ لالایی شهدای مدافع حرم
حجم فیلم 14/10 مگابایت
پسوند فیلم mp4
زمان 03:51
دانلود فایل دانلود فایل
نماهنگ لالایی شهدای مدافع حرم

توضیحات :

نماهنگ لالایی شهدای مدافع‌حرم با صدای علی زند وکیلی تقدیم به نازدانه های شهدای مدافع حرم.

نظرات  (۱۱)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۸ ....جلیس العقل ....
متشکرم
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۵ دلنوشته های یک اردیبهشتی
نمی تونم گوش کنم ولی از ته دلم میدونم که لالایی قشنگ و غمگینیه!!
پاسخ:
سلام
چرا!!
ممنون
پاسخ:
سلام علی آقا
تشکر از حضورت
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۴ پیمان محمدی فرد
خدا قوت و خسته نباشید.
(اللهم عجل لولیک الفرج)
پاسخ:
سلام
ممنونم
التماس دعا

۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۷ محمدحسن اعلایی
بسیار تاثیر گزار بود
چه میکشند خانواده شهدا
لطفا به ماهم سر بزنید
در ضمن اگر تمایل داشتید باهم تبادل لینک هم کنیم
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
حتما
سلام
گوش کردم قبلا و با لالایی گریه کردم
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۲ فرزند انقلاب
خدا ما را با شهیدان محشور کند ...
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
ممنون از حضورتان
مرسی عالی بود

با تلاش بیشتری مطلب بزارید
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۵ هونام سنگ
سلام بسیار زیبا بود ممنونم ازتون دوست عزیز
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۰ طراحی سایت
عالی بود
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
مرسی خیلی خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.