آفاق

خواستگارم دیگر خبری از او نشد!

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ب.ظ

 

سوال: مدتی پیش خواستگاری داشتم وقرار شد بخاطردوربودن محل سکونت به واسطه تلفن درارتباط باشیم اما با دو بار چت کردن و صحبت برنامه ریزی، دیگر پیامی نداد و خبری از او نشد. می خواستم بدانم آیا باید به این قضیه فکر نکنم یا اگر دوباره ارتباط ما شکل گرفت ناراحتی خود را ابراز کنم یاخیر؟

پاسخ:
در مورد دغدغه اصلی شما که بیان کردید «بعد از خواستگاری دیگر خبری از او نشد» باید این را بدانید که خواستگاری هرگز به معنای ازدواج نیست. خواستگاری حتی اگر طول هم بکشد، صرفا برای انتخاب است و ممکن است پس از گذراندن آن نتیجه ای حاصل نشود. در عرف مرسوم است که پسر یا دختر اگر از طرف مقابل خوششان نیاید دیگر پیگیر نمی شوند و ازدواج صورت نمی گیرد، چرا که ممکن است که از مجموعه گفت و گوها و یا با توجه به تحقیقات به این نتیجه برسند که فرد مقابل شرایط و ملاک هایش را ندارد و به این علت از ادامه مسیر منصرف شده و ازدواج صورت نگیرد. پس خبری نشدن از خواستگار نشانه عدم تمایل به شما و انصراف از ازدواج با شما می باشد و نباید دیگر ذهن خود را درگیر این موضوع کنید و به طور کل باید این قضیه را فراموش کنید.
این را هم بدانید که عدم پیگیری خواستگارها، دلیل بر وجود اشکال در شما نمی باشد، بهتر است در این مورد به لینک ذیل مراجعه داشته باشید:
http://www.welayatnet.com/fa/news/121691

در نهایت این را هم بدانید اگر ایشان دوباره با شما ارتباط برقرار کرد، بدون اینکه ابراز ناراحتی کنید از او بخواهید که بصورت حضوری با خانواده خودش قیضه خواستگاری را به سرانجام برساند و به هیچ وجه ارتباطی غیر رسمی با او نداشته باشید.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.