آفاق

کی باید اسیر شه؟ ما یا اونا ؟

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

 دیگر رمقی برایمان نمانده بود. این خدا بود که ما را می آورد. باقی مانده گروهان من تیر خورده بودند و علیل. خودم هم از پا ترکش خورده بودم. تازه باید با این وضعیت یک خط از دشمن را می شکافتیم تا به عقب برسیم. لنگ لنگان و آهسته آمدیم بالا. رسیدیم به یک رشته کانال و سنگرهای عراقی که بالای سرمان قرار داشت. توان درگیری نداشتیم، من نگاه کردم بالای سرِ خودم و دیدم یک زیر پیرهن سفید از لب کانال بالا آمده و تکان می خورد. سمت چپ هم دیدم یک پیرهن سفید دیگر تکان می خورد. رفتم روی کانال دیدم پنج نفر دیگر هم نشسته اند داخل، برای یک لحظه فکر کردم ما باید اسیر اونا بشیم یا اونا اسیر ما. دور برشان پر بود از نارنجک و سلاح، حتی با یک کلت کمری می توانستند ستون مجروح ما را اسیر کنند. گفتم: «خدایا تو ما را در چشم عراقیا بزرگ کردی.» جرأت کردم یه داد سرشان کشیدم و یک کلاش برداشتم از لب کانال. بلافاصله هفت نفرشان دست بالا بردند. هلهله کنان افتادند جلو. خودم هم خنده ام گرفته بود. جلوم هفت تا عراقی سالم بودند و پشت سرم چند نفر از نیروهام که همه شان مجروح بودند.

(برگرفته از کتاب دلیل، زندگی نامه و خاطرات سردارشهید علی چیت سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر انصار الحسین همدان )

نظرات  (۳)

یاد شهید چیت سازان و شهدای لشکر انصار الحسین علیه السلام گرامی ...
پاسخ:
سلام
شادی روحشان صلوات

۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۲۴ سید مقدام حیدری
سلام
خدای جبهه همان خدای سیاست و دیپلماسی است به شرطی که سیاستمدار و دیپلمات و فعال اقتصادی فضای کارش را جبهه بداند و خود را رزمنده. و به نصرتهای غافلگیرانه خدا امیدوار باشد.


آخرین یاددداشت کوتاهم "کلنگ بوسیدنی خدا" است.

کلیک رنجه فرمایید

پاسخ:
سلام علیکم
درسته، احسنت بر شما

۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۸ ع. قلی زاده
سلام
وب خوبی دارید. احسنت

به وب من هم سری بزنید

طعم طنز حلال با طنزیمات:

http://tanzimat.blog.ir/
پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید
سر زدم
دنبالتم کردم
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.