آفاق

میخوای ازغم و غصه رها شی !؟

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

نظرات  (۷)

سلام :)

چه دستورالعمل قشنگی !
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون
((:
زیبا .خداخیرت بده
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۲۱ علی میلانی امین
من آماده تبادل لینک با شما دوست بزرگوار هستم
اگر مایلید مارو لینک کنید
وبلاگ علمی آموزشی ماه آبی
www.mahabi.blogsky.com
بعد از اینکه مارو لینک کردید به ما اطلاع بدید
متشکرم
رشته کامپیوتر دهم ایلوستریتور گرافیک
رنک ما در الکسا:
mahabi.blogsky.com
پاسخ:
سلام دوست عزیز
لینک و دنبال شدید
خیلی قشنگ و کارآمد. سپاس.
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۵۴ وبلاگ علمی آموزشی ماه آبی
خیلی ممنون
رنک شما در الکسا
Global
6,150,543
Iran
No Data
------------------
رنک ما در الکسا
Global 658,630
Iran 13,293
به دلیل ارزش معنوی وبلاگ شما من شمارو لینک کردم
امید است وبلاگ شما برای موتور های جستجو محبوب شود
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون ازلطفت
موفق باشی عزیز
((:
برای مشاهده رنک الکسا تولبار الکسارا نصب کنید..
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۸ علی میلانی امین
من شمارو دنبال کردم
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
شما هم دنبال شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.