آفاق

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

یخبندان بی‌سابقه در تهران!

سرمای منفی ۴۵درجه‌ تهران! شایعاتی که این روزها در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. داستان سرمای بی‌سابقه‌ی ادعایی آن هم در شب یلدا از کجا آب می‌خورد؟

سرمای منفی ۴۵ درجه‌ی تهران! شایعاتی که این روزها در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود تا ملت را برای سرمای سوزنده‌ی نخستین شب زمستان آماده کند؛ ذخیره‌ی نفت، تهیه‌ی پوشاک و آذوقه‌ی کافی از توصیه‌های تلگرامی این دست پیام‌ها است. ماجرا چیست؟ داستان سرمای بی‌سابقه‌ی ادعایی آن هم در شب یلدا از کجا آب می‌خورد؟ پسر بچه‌ی بازیگوش هواشناس‌ها این روزها دقیقاً کجاست؟! چه می‌کنه این ال‌نینیو!

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۱

 حکومت و سیاست در سیره امام حسن عسکرى (علیع السلام)

نویسندگان:قاسم جلیلی علی کرجی
اشاره
هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام است. در این روز، یکی دیگر از گل‌های سرسبز باغ علوی پژمرده شد و آفتاب عمر با سعادت او غروب کرد. آسمانیان و زمینیان در غم فقدان او محزون شدند و گل‌های بوستان احمدی در خزان یکی دیگر از شاخه‌های طوبای خود، به ماتم نشستند. ما نیز با فرزند برومند آن امام همام، حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم‌ناله شده و در عزای آن سفیر هدایت و کشتی نجات به سوگ می‌نشینیم.
طلوع یک ستاره
روز جمعه، هشتم ماه ربیع الثانی سال 232 ق، در تاریخ پرافتخار مسلمانان، روزی به یاد ماندنی است. هنوز بیست بهار از عمر شریف امام هادی علیه‌السلام نگذشته بود که شهر مدینه، شاهد ظهور و تولد ستاره‌ای فروزان از ستارگان حریم نبوی گردید. مدینه، با شکوفه زدن گلی دیگر از گلستان امامت و ولایت نورباران شد و باردیگر، شور و شعفْ بوستان علوی را فرا گرفته، خانه کوچک و با صفای امام هادی علیه‌السلام به نور فرزند پاک و مطهر خود روشن گردید.
حرکت به عراق
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۹
مداحی جدید «حاج مهدی رسولی» که با موضوع استکبارستیزی و حمایت از شیعیان آذربایجان و نیجریه به زبان آذری اجرا شده است را بشنوید و دانلود کنید.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مداحی جدید حاج مهدی رسولی که با موضوع استکبارستیزی و حمایت از شهدای شیعه آذربایجان و نیجریه به زبان آذری اجرا شده است را بشنوید و دانلود کنید.









۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۶

غیر قابل اطمینان بودن شبکه های اجتماعی برای کودکان

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۵
لینک مستقیم دانلود فیلم

 

رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی است که از وی به عنوان "سید حسن نصرالله" آفریقا یاد می شود، فردی بسیار متدین و با طمانینه و در عین حال حکیم که تشکیلاتی منسجم و محبوب و موثر به نام«حرکت اسلامی» را سازماندهی کرده و توانسته است برای همه افراد عضو حرکت، شغلی را ایجاد کند و به واسطه این اشتغال زایی وضعیت اقتصادی و اجتماعی آنان را بهبود بخشد.

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۵

تصویری از "توکور یوسف بوراتای" فرمانده ارتش نیجریه که دستور قتل شیعیان این کشور را صادر کرد در فضای مجازی منتشر شده است. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز یکشنبه ارتش کشور نیجریه با حمله وحشیانه به حسینیه بقیه‌الله متعلق به شیعیان نیجریه و سپس حمله به منزل شیخ "ابراهیم زکزاکی" رهبر آن‌ها، صدها نفر از شیعیان این کشور را به شهادت رساند.


ارتش نیجریه که چندین سال است در رویارویی با گروهک تکفیری و مسلح "بوکوحرام" از خود ناتوانی و بی کفایتی نشان داده ، در  حمله به شیعیان غیر مسلح، از موشک آر پی جی استفاده نموده و حسینیه ی محل تجمع آنان را ویران کرد.

به تازگی عکسی از فرمانده نیروهای ارتش کشور نیجریه، ژنرال "توکور یوسف بوراتای" که دستور این کشتار وحشیانه را صادر کرده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این فرد قاتل شیعیان نیجریه است +عکس
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۸
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۷
در این فیلم ابوعزرائیل فرمانده کتائب امام علی (ع) گروهک تروریستی داعش را به انتقام جویی حضرت زینب (س) تهدید می کند.
در این فیلم ابوعزرائیل فرمانده کتائب امام علی (ع) گروهک تروریستی داعش را به انتقام جویی حضرت زینب (س) تهدید می کند.


لینک مستقیم دانلود






منبع: yjc.ir
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۸
حمله موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن به باب المندب به کشته شدن 152 نفر از جمله 42 مزدور بلک واتر منجر شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه المسیره گزارش داد واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک توچکا را به مرکز فرماندهی عملیات متجاوزان در باب المندب شلیک کرد.

به گفته منابع آگاه، این موشک دقیقا به هدف پیش بینی شده در منطقه شعب الجن اصابت کرده و دهها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. شماری از فرماندهان متجاوزان در بین کشته شدگان وجود دارند.

پس از حمله موشکی ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب، 152 جسد به عدن و پایگاه عمران رسید. در همین حال کشتی های امداد برای انتقال مجروحان به ساحل یمن نزدیک شده اند.

بر اساس گزارش های اولیه 42 نفر از کشته شدگان در اصابت موشک توچکای ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب اعضای شرکت بلک واتر هستند.

شبکه المسیره همچنین از هلاکت «کارل» فرمانده کلمبیایی مزدوران بلک واتر آمریکا در باب المندب خبر داد. این شبکه در خبری فوری گزارش داد: سرهنگ ستاد عبدالله السهیان فرمانده نظامیان سعودی و چند فرمانده اماراتی از جمله سرهنگ "سلطان بن هویدان" در میان کشته شدگان مرکز فرماندهی باب المندب هستند. همچنین امارات به کشته شدن سرهنگ"سلطان محمد بن هویدن الکتبی،"فرمانده نیروهایش در یمن اذعان کرد.


انتهای پیام/
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۵
رمزگشایی از گفت و گوی وزیر خارجه اسبق آمریکا با CNN؛
وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پادشاهی عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا دشمنی بی‌سابقه ای را با جمهوری اسلامی ایران کلید زده که خروجی این دشمنی جز شکست برای سردمداران عربستان نخواهد بود.
 

در اکثر مسائل اختلاف نظرهای جدی بین ایران و عربستان وجود دارد که نمونه آن‌ها را می‌توان در موضوعات مهم منطقه همچون مسئله عراق و سوریه، یمن، لبنان و فلسطین مشاهده کرد. البته برخی از دولتمردان سعودی برخی ادعاها را درباره توان نظامی عربستان در رویارویی با ایران مطرح می‌کنند که قابل تامل است.  
 

اخیرا یکی از تحلیگران سعودی ادعایی را مطرح کرده که در آن گفته شده عربستان می‌تواند ظرف چهار تا شش ساعت آسمان ایران را تسخیر کند که البته یکی از مقامات محافظه کار دولت "جرج بوش" رئیس جمهور اسبق آمریکا به این ادعا پاسخ داده است.  
 


**پاول می گوید: اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود، شما حتی فرصت پیدا نمی‌کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۳