آفاق

مونیکا

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ


گفت: یعنی فکر می‌کنی این مدعیان اصلاحات نمی‌دونند که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با هم فرقی ندارند و کلینتون و ترامپ سر و ته یک کرباسند؟!
گفتم: اگر می‌دانستند که برای شکست کلینتون عزا نمی‌گرفتند و از پیروزی ترامپ اینهمه دچار غم و غصه نمی‌شدند!
گفت: طی سی و چند سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد 6رئیس‌جمهور در آمریکا سرکار آمده‌اند 3 جمهوریخواه و 3 دموکرات و هر 6رئیس‌جمهور بدترین و جنایتکارانه‌ترین برخوردها را با ایران اسلامی داشته‌اند.
گفتم: به مدعیان اصلاحات بگو که یادشان رفته همین خانم کلینتون و اوباما، داعش را ساختند، تحریم‌ها را اعمال کردند، با حمایت از اسرائیل و سعودی‌ها در سوریه و یمن و غزه و عراق و افغانستان مردم را قتل‌عام می‌کنند و...
گفت: چه عرض کنم؟! یعنی نمی‌دانند که ترامپ هم یک جنایتکار دیگر مثل بقیه است و با هم فرقی ندارند؟!
گفتم: یارو در آمریکا برای بازرسی به یک تیمارستان رفته بود، دید یکی از دیوانه‌ها سرش را به دیوار می‌زند و پشت سر هم می‌گوید مونیکا... مونیکا... پرسید علت چیست؟ گفت عاشق خانمی به نام مونیکا شده بود ولی با ازدواجش موافقت نکردند و حالا دیوانه شده، بازرس به طبقه دیگر رفت دید یک دیوانه دیگر هم سرش را به دیوار می‌زند و پشت سر هم می‌گوید؛ مونیکا... مونیکا... پرسید، این یکی دیگر چی شده؟ گفتند؛ با همان خانم مونیکا که به اولی نداده بودند، ازدواج کرده و حالا دیوانه شده!

 

متن از کیهان

نظرات  (۳)

۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
اصلاحات خوبن ولی برای خارجیا
پاسخ:
با سلام و تشکر
در حال حاضر که اینطور نشون میده..
ممنون
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۲ من انقلابی ام
همیشه آمریکا دشمن ماست و خواهد بود
پاسخ:
با سلام و  تشکر
احسنت بر شما
مرگ بر این دولتمردان آمریکایی
واقعا همینطوره
اما متاسفانه این اقایون که انقدر ادعای سیاست مداری دارن حتی انقدر از سیاست امریکا اطلاع ندارن که اون ها برنامه کشورشون تغییر نمیکنه و مثل ما عاشق ارتباط با دشمناشون نیستن...
پاسخ:
با سلام و تشکر از شما
بله متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.