آفاق

 
بیرون آوردن گلوله از پیشانی سرباز زنده روس

فیلم بیرون آوردن گلوله از پیشانی سرباز زنده روسی، بیشترین تعداد بازدید را در "یوتیوب روسیه" به خود اختصاص داد.

در این فیلم، سرباز که گلولۀ کمانه کرده از روی جسم دیگر، استخوان پیشانی اش را سوراخ کرده و وارد آن شده، از همرزم خود می خواهد که گلوله را با انبردست خارج کند!

alalam.ir

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵

نظرات  (۷)

وحشتناک ..
اگر از اسکریپت واسه نمایش فیلم استفاده کنین عالی میشه
پاسخ:
سلام
بله درسته ، نمودونم چرا جور درنمیاد!!
سعی میکنم درستش کنم
ممنون
سلام
به مطالب تو این زمینه ها خیلی علاقه دارم
خسته نباشید بابت مطالب وبلاگتون
موفق باشید
++++
چجور میشه زنده بمونه
پاسخ:
ظاهرا اونجور که باید نفوذ نکرده
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۸ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم :بتقوا، تقوا اساس کار است .اگر تقوا نباشد اکثر عبادات به خاطر غیر خدا می شود
سوم: نگاه نکردم ...
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت
پاسخ:
علیکم السلام
عه
چرا
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۴ رفاقت به سبک شهید
و من نتونستم نگاه کنم :(
دل جراتش رو ندارم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۴ دانشنامه دفاعی
شده گلوله از بخش میانی مغز هم عبور کرده و طرف زنده مانده
همچنین داشتیم کسی که گلوله وسط مغزش مانده است
البته چند روز بعد طرف مرد اما از این اتفاقات بسیار افتاده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.