آفاق

شهید محسن حججی

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

نظرات  (۱۹)

۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۷ سایت تفریحی چفچفک
ایده جالبی بود
سلام
وبلاگتون و بعضی از مطالبشو دیدم خیلی زیبا بودن
اگه موافقین همدیگرو دنبال کنیم :)
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
با افتخار دنبال می شوید
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۰۹ سایت تفریحی چفچفک
سایت شما هم با افتخار لینک شده...به قسمت پیوندها که در منو وبلاگم قرار دادم مراجعه و لینک تون مشاهده کنید در صورت مشکل در خدمت هستم....تشکر فراوان بابت همکاری تون
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف شما
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۳۲ فرناز فرزان
سلام انتخاب وبلاگتون به عنوان وبلاگ برتر رو تبریک می گم
پاسخ:
سلام
ممنونم
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۰ علی رضا عظیمی راد
سلام
عرض 2 تبریک ویژه خدمت شما دوست وبلاگ نویس و همچنین بنده حقیر
1- تیریک به مناسبت عید بزرگ غدیر، بزرگترین عید مردم جهان
2- تبریک به مناسبت قرار گفتن وبلاگ شما و بنده در بین 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95
در پناه حق شاد باشید
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۷ سایت تفریحی چفچفک
تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.

پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
ان شاءالله
سلام
من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم
من وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم .
به حمایت شما نیازمندم.
لطفا وبلاگم را دنبال کنید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
دنبال می شوید
ممنون ازوبلاگ ومطالب خوبتون.لطفااگرمایل بودین به وبلاگ من هم سری بزنید.isar313.blog.ir
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
حتما
باسلام
ضمن تشکرفروان ازوبلاگ عالیتون،ازشمادعوت میکنم درصورت تمایل به وبلاگ من هم سربزنید.
http://persiane.ir/Correct-use-of-toothpaste-on-a-toothbrush-.html
سپاس از مطالب و محتوای خوب تان
پاسخ:
سلام
ممنونم
۰۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۵ محمدعلی حسینی
سلام... « قلبم یا شمشیرم ؟ » صحبتی با شهید حججی ... ما رو با نظراتتون یاری کنید... ممنونم
پاسخ:
سلام
حتما
۰۷ مهر ۹۶ ، ۰۹:۱۲ ....جلیس العقل ....
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
۰۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۲۳ دلنوشته های یک اردیبهشتی
دنبال شدید...
ما را هم دنبال کنید...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتان
حتما
۰۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۸ پیمان محمدی فرد
سلام خدمت شما؛
وبلاگ خوب و زیبایی دارید، ان شاالله موفق و پیروز باشید.
وبلاگ من در زمینه ترویج و انتشار معارف مهدوی فعال هست. اگر از وبلاگم بازدید کنید باعث افتخاره و میخواستم درخواست کنم اگر تمایل داشته باشید هم رو دنبال کنیم و با هم تبادل لینک داشته باشیم تا به این طریق باعث ترویج این معارف بشیم و افراد بیشتری بتونن از این مطالب بهره ببرن.
با تشکر از توجه شما.
اللهم عجل لولیک الفرج.
http://mahdaviat-12.blog.ir
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنونم
لینک  و دنبال شدید
عالی بود

احسنت
پاسخ:
سلام علی آقا
ممنون از شما
مرسی عالی بود
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۹ طراحی سایت
چقدر این عکس زیباست
پاسخ:
سلام
بسیار

مرسی عالی بود
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان
سلام و دورود خدا بر شهید آقا محسن حججی
پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.