آفاق

۲۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


گروه جیش المختار عراق مسوولیت حمله به پایگاه منافقین را برعهده گرفتند. وثیق البطاط رهبر جیش المختارعراق گفت:اعضای این گروه خانواده شهدایی هستندکه توسط صدام ومنافقین درجریان انتفاضه شعبانیه به شهادت رسیدند.


۳ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۴
گروه بین الملل مشرق- شب گذشته مقر استقرار عناصر گروه تروریستی - صهیونیستی منافقین خلق در اردوگاه لیبرتی واقع در حاشیه شمال شرقی فرودگاه بغداد هدف موشک باران مجاهدین عراقی قرار گرفت که طی آن 200 تن از منافقین کشته و زخمی شدند. 

لحظه موشکباران اردوگاه منافقین+فیلم و عکس

لحظه موشکباران اردوگاه منافقین+فیلم و عکس
دانلود فیلم
۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۲
گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی رزمندگان بسیج مردمی عراق در حاشیه غربی شهر سامراء، عصر روز گذشته گروهی از تروریستهای داعش توسط تک تیرانداز یگان سرایاالسلام هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند. دانلود فیلم
شکار 4 داعشی توسط تک تیرانداز+عکس و فیلم
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۵۷
از سه سال گذشته تا کنون بسیاری از علما و مسئولین نسبت به اعدام شیخ نمر واکنش‌هایی نشان داده‌اند و اعدام یک روحانی مذهبی در عربستان را محکوم کرده‌اند اما جای مواضع افرادی که می‌بایست واکنشی نشان می‌دادند، خالی است.

دولت و وزارت خارجه چه موضعی در قبال حکم اعدام شیخ النمر داشته‌اند؟ + جدول

گروه سیاسی مشرق - شیخ نمر باقر النمر از جمله علمای عربستانی که از سه سال پیش به جرم اعتراض‌ نسبت به حکومت عربستان در بازداشت قرار دارد و دادگاه‌های عربستان وی را به اعدام محکوم کردند. بر اساس حکم دادگاه تجدید نظر اتهامات وارد شده به شیخ نمر از جمله حمل سلاح، عدم اطاعت از ولی امر [آل سعود] و آنچه ایجاد فتنه طائفه‌ای خوانده شده منجر به اثبات محارب بودن شیخ نمر نشده است و بر اساس تشخیص قاضی تجدید نظر، به جای «کشتن و مسلوب کردن»، وی به «حد اعدام» محکوم شده است. در نهایت چند روز پیش بود که دادگاه عالی عربستان و دادگاه تجدید نظر این کشور حکم اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را تأیید کردند. مقامات سعودی تاکنون زمان مشخصی را برای اجرایی کردن حکم اعدام این روحانی برجسته شیعی اعلام نکرده‌اند، اما گفته‌اند که اجرای این حکم در انتظار امضای ملک سلمان است.[1]

از سه سال گذشته تا کنون بسیاری از علما و مسئولین نسبت به اعدام شیخ نمر واکنش‌هایی نشان داده‌اند و اعدام یک روحانی مذهبی در عربستان را محکوم کرده‌اند، اما مسئولین دولت و وزارت خارجه دولت تاکنون اقدامات و اظهارات بسیار کمی برای رهایی این روحانی مبلغ داشته‌اند که در ادامه به اظهارات و اقدامات مراجع و روحانیون برجسته سنی و شیعه و اقدامات دولت و وزارت خارجه خواهیم پرداخت.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۰

گاهی می‌بینید یک نفر پای تلویزیون نشسته و منتظر یک فیلم است. تلویزیون آگهی تبلیغاتی پخش می‌کند و گاهی پخش تبلیغات بیست دقیقه طول می‌کشد. یک‌وقت است کسی به آن تبلیغات احتیاج دارد؛ اما کسی که احتیاج ندارد آگهی‌‌های تبلیغاتی را ببیند، این بیست دقیقه را چرا بی‌کار بنشیند!؟ یک کتاب دمِ دستش باشد؛ بردارد و بیست دقیقه مطالعه کند. اگر مردم ما عادت کنند که از این وقت‌های ضایع‌شونده برای مطالعه‌ی کتاب استفاده کنند، جامعه خیلی پیش خواهد رفت و فرهنگ کشور، خیلی ترقی خواهد کرد.

نظر رهبری راجع به جایگزین پیام بازرگانی

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۷


zeyd.jpg

موضوع مورد بررسی در این مقاله عشق های زودگذر کوچه خیابانی و پیامدهای ناشی از آن است و بدیهی است که با عشقهای حقیقی  و عرفانی که درادبیات فارسی از آن یاد شده کاملاً متباین است.

بارها که از کوچه و خیابان عبور میکنیم جوانانی را میبینیم، بی هدف قدم میزنند یا به دیواری تکیه داده اند. دو سه نفری باهم حرف میزنند و گویا منتظر موردی برای مزاحمت هستند، به قول خودشان دلی بدهند و قلوه ای بگیرند و یا نامه ای رد وبدل کنند! نمیدانم که شاید دیده باشید نامه های پر آب و رنگ آنها را: «عزیزم، دارم در فراقت میمیرم: در نامه عکس قلبی را کشیده که تیری هم از آن عبور کرده»!

پسری با دختری دوست شده بود که در آرایش خود دقت میکرد. بسیار هم دروغگو بود ولی چون پسر او را دوست میداشت این عیب را نادیده میگرفت، تا وقتی که با هم ازدواج کردند. صبح روز بعد از ازدواج وقتی از خواب بیدار شد برای نخستین بار صورت بی بزک زنش را دید وحشت کرد! چندی بعد در پاسخ یکی از دوستانش که پرسیده بود: از زنت راضی هستی یا نه؟! گفت: نه، چون اول خیال میکردم زبانش دروغ میگوید، بعد معلوم شد که صورتش هم دروغگو است.

"ویکتور هوگو: خداوند زنها را زیبا می آفریند ولی شیطان آنها را دلفریب میسازد"

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۹

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۴

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۰

این روزها خبرهایی از پولی شدن تلگرام به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا در فضای مجازی تحت عنوان پولی شدن تلگرام دست به دست می چرخد که به شرح زیر است:

" صبح روز شنبه Telegram به حالت شارژی تبدیل خواهد شد. اگر شما حداقل به10 مخاطب این پیام را ارسال کنید، پس متوجه خواهند شد که شما یک کاربر مشتاق و فعال هستید و آرم شما به آبی تبدیل خواهد شد و رایگان باقی خواهد ماند. (همانطور که امروز در روزنامه ها مورد بحث قرار گرفت هزینه هر پیام در تلگرام ۰/۰۱ یورو خواهد بود. این پیام را به 10 نفر ارسال کنید اگر این کار را انجام دهید چراغ شما آبی خواهد شد،در غیر این صورت صدور صورت حساب در تلگرام فعال خواهد شد.(این پیامو به ده نفر بفرستید تا تلگرام متوجه بشه شما کاربر فعالی هستید وگرنه پولی میشه"



این پیام ها با هدف مشوش کردن اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش طراحی می شوند، و هیچ پایه و اساس معتبر و قابل تاییدی ندارند. کاربران باید مراقب باشند که بازیچه چنین پیام های بی پایه و اساسی نشوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۳
گروه جهاد و مقاومت مشرق، پوستری حاوی تصاویر و اسامی تمامی این 20 شهید، را به طور اختصاصی برای کابران خود طراحی و منتشر نموده است
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یک روز پس از عاشورای حسینی، با اضافه شدن سه شهید دیگر به جمع مدافعان حرمی، که طی 12 روز گذشته بال در بال ملائک گشودند، تعداد شهدای عملیات جدید علیه «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، به بیست نفر رسید.
گروه جهاد و مقاومت مشرق، پوستری حاوی تصاویر و اسامی تمامی این 20 شهید، را به طور اختصاصی برای کاربران خود طراحی و منتشر نموده است. امید که مورد قبول حق تعالی و عنایت «عاشقان دفاع از حریم آل الله(صلوات الله علیهم)» قرار گیرد.
روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای دریافت پوستر در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

پوستر/ 20 شهید عاشورایی «مدافع حرم»

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۱