آفاق

شیرینی ناپلئونی!

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ


گفت: زیان 3 هزار میلیارد تومانی سهامداران بورس مربوط به بانکی است که مدیران آن حقوق‌های کلان و نجومی دریافت می‌کردند.
گفتم: خب! برای این کارشان چه توضیحی دارند؟
گفت: توضیح درست و درمانی که ندارند ولی احتمالا خواهند گفت؛ همانطور که یک بانک ممکن است سود فراوانی کسب کند، زیان فراوان هم برای بانک طبیعی است!
گفتم: ولی چند ماه قبل برای این بانک سود 2 هزار میلیاردی اعلام کرده بودند و ملت هم به خاطر سوددهی آن سهام بانک را خریداری کرده بودند.
گفت: سود که فقط در مبلغ آن نیست، همین اندازه که «سهامدار» شده‌اند برایشان یک دستاورد خواهد بود!
گفتم: چه عرض کنم؟ یارو از قنادی شیرینی کشمشی خرید ولی دید یک دانه کشمش هم در شیرینی‌ها نیست. به قناد اعتراض کرد و قناد با قیافه حق به جانب گفت؛ مرد حسابی! مگر وقتی شیرینی ناپلئونی می‌خری درون هر شیرینی یک ناپلئون هست؟!

منبع متن

نظرات  (۵)

سلام میای تو وبم تولده نامزدم رو بش تبریک بگی براش آرزوی خوب کنی ؟
آقامون آخونده...
براش پست ثابت گذاشتم...
بیست اسفند تولدشه الان بیا جان مادرت دیگ خسته شدم صبح تا حالا انقد گداییه آرزوی خوب کردم تا حالا فقط ۳ تا نظر جمع کردم :'-(
پاسخ:
با سلام
تبریک
تبریک
و بازم تبریک

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ممنون
پاسخ:
سلام و تشکر از لطفتون
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ممنون
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۱ سیّد محمّد جعاوله
عالی بود
متشکرم.
پاسخ:
سلام
ممنونم
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۱۳ محمد روشنیان
بزک کردن اتفاقات با دلایل ایهام گزیده سابقه ای دیرینه دارد
پاسخ:
سلام و تشکر از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.