آفاق

ابوعزارائیل با انتشار فیلمی که اکنون در صفحات مجازی دست به دست در گردش است،پیام خود را به مقام معظم رهبری منتقل کرد.

ابوعزرائیل رزمنده و از فرماندهانِ نبردهای بسیج مردمی در عراق و سوریه است که در مقابل گروهک تروریستی داعش ایستاده است.

پیام ابوعزرائیل به مقام معظم رهبری +تصاویر

وی با انتشار فیلمی در فضای مجازی خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، گفت: " خدمت سید علی خامنه ای عرض سلام و احترام دارم. امیدوارم بتوانم ایشان را از نزدیک ملاقات کنم و پشت سرشان نماز جماعت اقامه کنم. تا اگر انشاالله روزی به شهادت مفتخر شدم، آرزوی اقامه نماز پشت سر آقا به دلم نماند."

پیام ابوعزرائیل به مقام معظم رهبری +تصاویر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵

نظرات  (۵)

خدا همه ی سربازان امام زمان را حفظ کند.
ان شاالله
پاسخ:
انشاءالله
خدا حفظش کنه
ایشا الله به آرزوش برسه
خدا حفظ کنه این بزرگوار رو
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۵ دانشنامه دفاعی
احسنت به این جهاد گر راه خدا
آفرین به این شیعه‌ی ولایی
خدا حفظش کند
۲۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۹ mahjobeh modanloo
عجب مردیه
شما هم لینک شدی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.