آفاق

گدایی!

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ
گفت: شورای نگهبان که صلاحیت تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان را تأیید کرده است، پس چرا ادعا می‌کنند که صلاحیت بسیاری از آنها رد شده است؟!
گفتم: خب؛ مثل همیشه دروغ می‌گویند. روز شنبه یکی از همین مدعیان اصلاحات طی یادداشتی در روزنامه زنجیره‌ای آرمان اعتراف کرده بود که ثبت‌نام فله‌ای تاکتیک خودشان بوده و برای رقابت در انتخابات تعداد زیادی نامزد احراز صلاحیت شده دارند.
گفت: پس این همه جنجال و هیاهو برای چیست؟!
گفتم: یارو کنار خیابان گدایی می‌کرد و به رهگذران می‌گفت؛ به من کمک کنید، من گدای معمولی نیستم، من درباره چگونگی پول درآوردن 15 تا کتاب نوشته‌ام. یکی از عابران پرسید، پس چرا گدایی می‌کنی؟ و یارو گفت؛ خب! یکی از کتاب‌هایم درباره روش پول درآوردن از طریق گدایی است!
 
 
kayhan.ir
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.