آفاق

نامه‌ای به خط گریه ...

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

نماهنگ «نامه‌ای به خط گریه»، تقدیم به شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی

دانلود

این نماهنگ بمناسبت اولین سالگرد شهادت «حمید سیاهکالی مرادی» شهید مدافع حرم استان قزوین در سیمای مرکز قزوین تولید شده است که به خانواده این شهید و دیگر بازماندگان شهدای مدافع حرم تقدیم می شود.
گفتنی است پاسدار رشید اسلام حمید سیاهکالی مرادی، نخستین شهید مدافع حرم از شهر قزوین و دومین شهید مدافع حرم استان قزوین از پاسداران تیپ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بود که آذرماه94 در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به جمع شهدای حرم پیوست.

نظرات  (۶)

۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۸ بالای آسمان
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
با تشکر از حضورتان
مشاهده کردید؟
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۹ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
خدا همه ی شهدا رو رحمت کنه.
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله دستمون رو بگیرند
ممنون از حضورتان
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۰ محمد جواد
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
سلام
ان شاءالله دستمون رو بگیرند
ممنون از حضورتان
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۱:۱۴ فاطمه غلامی
روحش شاد
پاسخ:
شاد ان شاءالله
ممنون از شما
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۰۲ طلبه عکاس
قرآن کریم:لاٰ یَسْتَوِی اَلْقٰاعِدُونَ مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُولِی اَلضَّرَرِ وَ اَلْمُجٰاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ بِأَمْوٰالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اَللّٰهُ اَلْمُجٰاهِدِینَ بِأَمْوٰالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَى اَلْقٰاعِدِینَ دَرَجَةً وَ کُلاًّ وَعَدَ اَللّٰهُ اَلْحُسْنىٰ وَ فَضَّلَ اَللّٰهُ اَلْمُجٰاهِدِینَ عَلَى اَلْقٰاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً ﴿النساء، 95﴾

(هرگز) افراد باایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد بازنشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند! خداوند، مجاهدانی را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [= ترک‌کنندگان جهاد] برتری مهمّی بخشیده؛ و به هر یک از این دو گروه (به نسبت اعمال نیکشان،) خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است.


دنبال می شوید.
پاسخ:
سلام
تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.