آفاق

تقویم

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ


گفت: آقای صالحی بار دیگر تاکید کرده است که آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.
گفتم: آقای جهانگیری هم گفته است بانک‌های خارجی با ایران همکاری نمی‌کنند.
گفت: آقایان ظریف و عراقچی هم که گفته بودند تحریم‌ها فقط روی کاغذ برداشته شده است.
گفتم: آقای سیف هم که گفته بود دستاورد برجام تقریبا هیچ بوده است.
گفت: پس چرا این مدعیان اصلاحات و اعتدال و روزنامه‌های‌ زنجیره‌ای اینهمه درباره دستاوردهای برجام داد سخن می‌دهند، یعنی نمی‌دانند یا خودشان را به ندانستن می‌زنند؟
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: البته یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته است برجام دستاوردهای زیادی داشته!  ولی نباید خیلی درباره آن سخن گفت!
گفتم: حالا دیگه!... معلمی که سر کلاس چند ساعت پشت‌سرهم حرف زده بود بعد از پایان حرفش به دانش‌آموزان گفت؛ ببخشید، ساعت نداشتم! و یکی از دانش‌‌آموزان گفت؛ آقا اجازه! ساعت نداشتید، تقویم که داشتید!

kayhan.ir

نظرات  (۲)

اینا عینکاشون رو یادشون میره بزنن واسه همینه دستاوردهای برجام رو نمی بینن...
اگه برن از اقای رییس جمهور عینکش رو قرض بگیرن میتونن یه چیزایی ببینن ...
پاسخ:
:))
اذعان جهانگیری و صالحی به ناکامی‌های برجام

چی بگم؟

خخخ
پاسخ:
؟؟
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.